Rubén Barro Vara

 

Emprendedor:Rubén Barro Vara                                                                      Clase:4 ESO C

 

Gustanme os deportes sobretodo o padel e o futbol . No meu tempo libre gustame xogar aos videoxogos (ademais de crear contenido moi de vez en cando para youtube por entretemento ou pasatempo)e quedar cos meus amigos.O meu grupo favorito e BlackPink un grupo coreano de kpop.A miña serie favorita e Stranger Thinks unha serie de ciencia ficcion e suspense.

Tamen gustanme moito os animales. Na miña infacia o meu tempo libre pasabamelo leendo enciclopedias de animais e de dinosaurios aunque nesa epoca les tiña medo. O meu animal favorito e o oso panda japonés.

                          Los Osos   

                                                              Oso panda Japonés

A miña asinatura favorita e tecnoloxia. Nun pasado queria ser veterinario pero como repetin e non se me da ven estudar cambiei de idea.

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

😈Conta Bancaria

😈Prestamos hipotecarios

😈Alvarez